Pengikut

Khamis, 7 Oktober 2010

Sakit hati gila.

Mana kedai jahit kasut!!!


pinjan pic jap

Hari ni dah hari khamis dah. Esok lusa dah nak lawan.hhuhuhu.. tekanan perasan kalau macam ni.
Hari aku dah pusing 1 Kota Bharu ni, semua tak buka.
Jam dah nak dekat pukul 5, pukul 6 mula latihan. Macam mana aku nak cakap kat budak2 ni. Dah lar aku main keeper. Esok dahhari Jumaat, mesti kedai kasut tak ada yang buka punya.

WWWWWWWWWaaaaaaaaaaaaaaa...

TOLONG AKU.. APA HARUS AKU BUAT NI.

Dah lar tengah nazak duit ni.. Mana nak pi cari kasut baru. Adoiiii,, Bala dari tuhan mungkin..
Pagi tadi dah ler lecturer bad mood dalam kelas. Aku sebagai yang paling tua dalam clas mesti lah aku terasa. Sebelum-sebelum ni semua soalan dia aku leh jawab juga lar walau sikit.
Tapi tadi soalan bodoh jer pun dia tanya, aku bukan tak boleh jawab. Tiba-tiba aku jadi bluuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrr,,,
mengong apa ntah.

Apa lagi dia.. Huhuhu,, Maafkan aku Puan Nani. Tak pernah aku tengok mood dia macam tu sekali. Memang mengong..mengong.. Yang budak clas aku pun satu hal. Semua nak pandang aku bila jadi macam ni. Malu aku ngn awek2 dalam clas, lagi lah malu dekat diri sendiri. 


aku kalau marah jadi menatang ni
nanti.huhuhu..

Semua tak kena hari ni.. Geram betuiii..
Subhanallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan