Pengikut

Isnin, 27 Disember 2010

Aku nak merepek malam ni..

salam.. blog aku. aku punya hal nak tulis apa kan..
So skg, jiwa aku tgh kacau bilau dek sorang pompuan ni.. aku harap suatu hari nnti dia akan sedar segalanya yg tindakan dia itu adalah tindakan bodoh. Maafkan aku syg..
SO skg aku nak dan terus mencuba lupakan dia.

tadi lepas balik keja aku terus kemas bilik aku,,, anai2 sial nak mampus mkn abis buku2 kotak2 dalam bilik aku,, geram tahap haram jadah tadi.. maki aku.hahahaa,,,

so kuarkan semua dalam brg dalam bilik, nak kna tggu sabtu ni nak masuk mozek bilik aku,, dah cari tukang tadi,, puas jg nak cari yg paling cepat,..

kontraktor tu nama dia pian. so adjuz lah barang pe semua. 1 keping 1 kaki punya cakap dia klu yg gred 1 dlm RM 1.80. Klu B rm 1.6o.
tgk lah nnti,, nak pi kedai dulu tgk yg mana lawa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan