Pengikut

Sabtu, 1 Januari 2011

Azam aku 1/1/11

Memang sukar kita nak melupakan sesuatu peristiwa yg pahit dah berlaku..
 azam aku agar aku lebih kental, tabah, dan lebih tetapkan pendirian aku.

Perkara paling teruk berlaku ambang 2010 adalah perpisahan....bab cinta lorr..
so now single is better..
ada jodoh.. ad ler.. tak ada.. membujang ler sampai tua..

Tapi apa2 aku sgt mengharapkan ada someone yg nice untuk nicekan aku dlm hidup.
entah lah kenapa aku sgt memikirkan hal ni.. 
walhal tak penting pun lagi.. or myb sebelum ni pernah ada si dia..
dan sekarang sunyi sepi..
AAAAHHHHH,,, TAK KAN KUT.

Ya Allah.. berikan aku kekuatan ni Ya Allah..
kenapa aku sering memikir hal jodoh pertemuan ni Ya Allah..
sedangkan Engkau yg tentukan semua ni..

Azam aku lagi..
AKU NAK KURUS..
wawawaaaaaaa...
susahnya nak kurus.. kenapa ni,,
apa lagi harus aku buat..

inilah yg dikatakan tetapkan pendirian..
kenapa nafsu ni terlalu kuat..
aku tak nak kau control aku wee nafsu..

Ya Allah,, berikan aku kekuatan untuk melawan nafsu ni..


Azam-azam..
Aku nak settle hutang motor aku yg tergendala 6 bulan.. ni semua sebab aku smbg stdy,,
tak keje, tak ada wet lah..hahaha
padan muka.. jgn sampai kena tarik sudah.. 
Terus berazam..
Aku nak jadi ank yg solleh..huhhu..
setelah 24 tahun mak abah aku korban segalanya tuk aku, sekarang aku nak balas jasa lepa.
harapan agar mak abah gembira dapat anak seperti aku,,,")

yaaaa.. cayyok.. azam dan buat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan