Pengikut

Isnin, 9 Mei 2011

Penat betui haqhi nie.

Hari ni aku cuti, coz settle kan keje aku yg lain, yg banyak tertangguh... 
Bangun pagi kul 6. tak pernah seawal ni dlm tahun 2011 ni. hahhaa,, 
sSolat ja subuh terus pi tgk semaian aku kat belakang rumah..
Nnti aku upload pict semaian aku tu... tggu..
Pastu kui 9.30 pagi da poiment ngn JPJ yg sgt mengkedaqhah duit.. Lesap duit aku 300 bulan ni.. Mcm sia2 je keja,huhuhhuu..

Settle punya settle dlm masa 14 hari ada diskaun. So juz bayar RM230.. Klu lebih,,huhhuu.. lesap le RM300 aku.. nak mengkedaqhah apa..

Then g minum ngn si dia jap. pastu g plak pejabat MARA. Uruskan hal pinjaman MARA. Lama la jg kat situ.
Kelam kanut jadinya,, ye lah kan. Nak bek duit org senang je, nak bayar tu.hahahaa..
Teketag2 tgn nak sua.

Sampai umah rehat 10 minit pastu g tgk tapak semaian. Belek punya belek, dah kat kul6. pas
solat pe semua g men bola. Balik je mandi solat pe semua kul 8 da membe dari kelantan nak jmpa. nak discus hal bisnes dia buat. N sama2 duk cari keja lain jg. 
Pastu siaran bola keluaq.. Pa lagi, pasukan yg disayangi n dkagumi,hhohohohoh,, MU. cantik punya mainan 
tadi, Blm sampai 1 minit dah goal, terap la Arsenal.hahahaah..
ok.. sudahhhh3x. time nak sleep.. Nite ,, Salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan