Pengikut

Isnin, 10 Oktober 2011

Ada baiknya bercinta selepas kahwin

Sekali sekala nak bercerita tntg cinta juga.
Orang kata cinta itu nikmat. Pada aku sakit lagi memedihkan ada lah. 
Kes pernah alami le ni yg boleh tulis entri ni..

Sahabat bertanya, "bila nak kahwin? aku dah nak masuk 3 dah ni". Apa aku nak cakap. Juz senyum n ucap tahniah je pada dia.
Aku pendam perasaan ini.
Sahabat brkata pula,'" elleehhh jual mahal sgt. Kali ni aku mencelah. Bukan aku jual mahal. 
CINTA..
Lebih kpd menyakitkan dari dari disenangi. Terlalu lama aku pertahankan cinta, 
Pelbagai cabaran dugaan dtg. 
Aku bersabar.. 
Aku terima..
Aku tempuh..

Ia berulang, berulang dan berulang lagi..
Sampai satu tahap, status memisahkan kami. 
Dbezakan dari segi pendidikan..
Dbezakan dari segi kedudukan..
Dbezakan dari segi kemahiran.. 
Dbezakan dari segi gaji..
Semua aku rendah dari dia, tapi aku punya hati yg teguh dlm bercinta.

AAAARRRGGGHHHHH.. mls nak igt,,, tpi tg gatal nak tulis.
Tak tulis hati duk fikir. 

Harapan aku, moga gadis yg aku cari akan muncul. Amin.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan