Pengikut

Ahad, 18 Mac 2012

Perkara aku tak suka

Jam dah pukul 1.35 pagi.
Mata agk mengantuk, tapi aku tak suka tidor. Ntah kenapa, ase macam rugi sgt2 masa tidor tu.
Tapi tidor dan rehat yg cukup itu perlu.
Aku duk baiki printer bengong ni.. Nak scan transkrip tak boleh2.
Tangan dah naik color mcm2, terkena ink printer ni.
Harap2 esok boleh.

hARI esok.
Waahhhh.. tersangat cepat asenya masa berlalu, ase mcm cepat ja tua. skg dah 26.
Kawan2 dah dapat 2 3 org anak dah. Aku jodoh pun blm jmpa.
Ntah tahun bila nak kawen ni.
Bakan apa. takut jg nak kawen, takut hal lama berlaku lagi.
Kecurangan. Hahahahaa... 
Tu dah mcm adap dah skg. 
Ntah lah,  tak nak cakap apa dah. Harap2 bertemu jodoh yg baik dmasa depan.
AMIN.
Geng-geng semua, tlg doakan aku sama. Permudahkan jalan sahabat hampa ni.haha
Jom tidoq.
Nite

Tiada ulasan:

Catat Ulasan