Pengikut

Jumaat, 5 Oktober 2012

Plez Muncul

Salam sahabat semua. Lama sungguh aku tak update entri pasal aku.
Siapa tak nak kahwin kan. Cuma aku belum jumpa puteri hati ini. Terasa kosong sangat2 jiwa ni. Memang terasa sangat. Dlu handset aku selalu ja bunyi msg. Time tu aku masih dengan si dia. Kerana harta pangkat kedudukan dia pilih, aku terpaksa mengalah.

Serius aku cakap dah banyak kali try untuk miliki hati wanita. Tapi tak blh nak serasi. Ntah kenapa. Kebanyakan wanita skg semuanya nak duit dlu. Pada aku aaslkan kehidupan berkesederhanaan dah memadai. Wang blh dicari. Kekayaan blh dicapai. Tapi serius, kasih sayang yang ikhlas tak dapat dibeli. 

Memang aku sedang nantikan siapa puteri hati ini. Yang boleh terima kedudukan diri ni sekarang. Yang juga dapat terima 100% diri ini seadanya. Aku bukan memilih sangat siapa bakal isteri aku, Aku cuma nak yg sedap memandang, pandai jaga hati, agamanya yg baik. 

Aku tak kaya, family aku pun tak kaya. Tapi insyALLAH hati ini kaya dgn kasih syg. Dah penuh. tggu nak curahkan ja ni.

Kawan....

Aku tulis ni niat aku hanya 1. Hanya mahu ketenangan hati. Aku cuba nafikan yg aku tak perlu bercinta lagi sebab tu semua menyakitkan. Tak akan ada yg serius dlaam hubungan. Bila ada ja yg lebih baik dari kita, mesti gurl tu terus belah. Pasti lah dia nak yg lagi kaya raya, berduit pelbgai semua tu. Senang-senang nak hancurkan hati yg sangat-sangat menaruh harapan yg sangat ikhlas.

Tolonglah.. Datang lah pada aku wahai kekasih hati. Di mana kau masih bersembunyi. Aku amat rindukan engkau. Percayalah.. Aku tak punya sesapa sekarang ni. Aku sangat-sangat nantikan kamu.
Plezzzzzz.. muncul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan