Pengikut

Sabtu, 28 September 2013

Baru Aku Tahu

Semalam baru aku tahu.
Aku tahu yang aku adalah serba kekurangan. Katanya aku 1.selalu memaksa 2. aku selalu bercakap tentang hati.
Apa ini salah aku. Terus terang aku pun tak tau apa aku duk paksa si dia. Sayang aku itu memang keras, tapi hati dia lembut sangat. Aku bagi dia peluang, biar dia rehat. Mungkin sekarang di dalam tekanan. Sebab itu dia buat keputusan terburu-buru. Mana lagi nak pikir tntg asignment, tugasan kumpulan, tntg aku, tntg family. Maafkan aku sayang.
Sayangku.. Percayalah aku sangat sayang kamu. Aku mahu kamu dalam hidup ni. 
Seriusly aku cakap, aku memang tak pandai jaga girl. Hanya hati ja tahu. 
Aku buta. Aku selalu berwaspada dari setiap segi. Tapi kali ini aku tak tahu, di mana salah aku.
Ya Allah ya tuhanku. Bukakan lah hati si dia. Aku perlukan dia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan