Pengikut

Rabu, 25 September 2013

Masih Tidak Selamat

As Salam.. 
Lama sudah tak update. Perkara utama sebab selalu tulis entri ni coz melepaskan segala masalah. Dengan penuh harapan masalah ini akan dapat mengurang sedikit tekanan.

Dah lama sudah aku clash bersama 1st lover aku. Alasan perpisahan sebab aku terlalu baik untuk dia. 'JAWAPAN ORANG BODOH SAHAJA'

........sekarang aku bertemu dengan seseorang yg boleh dikatan lebih baik dari yang dulu. Allah maha berkuasa. Orang Jitra. Alhamdulillah kami ok. Dia memang kasar dan keras tapi hati dia baik sgt.
Cuma hari ini seseorang telah datang buat kacau. Aku tidak suka pergaduhan pertengkaran. Aku lebih suka duduk diam. Tak nak tunjuk masalah kita pada orang.
Alasan apa aku macam ni.. 

Aku lihat dalam fb dia, dia seperti berbaik semula dengan laki itu. Pandangan aku kalau itu fb, apa lagi kan mesej or cntct balik. Aku positif sahaja kan diri ni. Doakan apa yang dia buat itu adalah terbaik. Tapi yang sakitnya adalah aku. Patutkah aku tahan lagi. Sakit Lagi. Derita sungguh la hisup ni.

Bukan senang aku nak terima orang. Dan bukan senang aku nak buang orang. Aku bukan mat jiwang karat yang pandai ambil hati kaum hawa ni. Bila dah kawen tahu laaa aku. Doaku padaMu BERIKAN LAH YG TERBAIK UNTUKKU.
Aku mengharapkan kamu beri yang terbaik Zumira Hana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan