Pengikut

Sabtu, 2 Oktober 2010

4 Misi Aku Hari Ini

  1. Study tentang laman web. Sebenarnya aku study in biznes management. tpi aku minat juga bab-bab IT nie. Buat masa skg aku tggl lagi 2 bulan kat kota bharu ni. Semua kemudahan aku ada termasuklah kwn2 yang pandai it. Serba sikit blh bantu aku.
  2. Buka biznes top-up. Sekarang aku ngn family dah restauran sendiri. So kaki perancang dia akulah(dgn bangganya) hahaha.. skg aku tgh mencari kaki-kai agen top-up. Ada memang ada tpi profit percent yg ditawarkan tu rendah babai.. Tak apa, cari lagi. USAHA TANGGA KEJAYAAN.huhuhuhu.
  3. Mumbuat kad kenduri kahwin or seantero dengannya. Target ni lama nak belajar. Tapi tak ada lopak-lopak nak masuk. Ingt nak buka bisnes wat kad kawen kat kmpg nnt lepas abes blajar.
  4. Pengurusan dan Operasi perniagaan. Sekarang,, oppss dulu lagi sebenarnya aku dah ada buku ni.. Time semester berapa tak igt dah. Baru sekarang nak buka balik coz dulu teori je, skg dah praktikal dan selamanya. So nk cekang kena lar mantop kata jiran sebelah umah aku.
..Doa dan terus berdoa agar impian jadi kenyataan. But seiring dgn usaha.. Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan