Pengikut

Sabtu, 2 Oktober 2010

Adik aku dah besaq.


Ni adik aku fazrin azwar. Kali ni nak story tntg dia. Pic ni agak lama, skg dia lagi besaq cari aku.hahaha.. 
MEmang kuat makan dia.
Pernah dia diet, sehari mkn sekali ja, tp baru-baru ni makan dah tak ingat. Main sebat ja. Ni semua sebab ikan keli (favorites food dia). Ada seorang ni, org kampung aku jg dia jual murah ikan keli bela. Mak aku siap beli 10kg lagi. Simpan wat stok. Jadi inventori awl. Inventori akhir dahhh,,dah abes dah.. Dah sudah melantak dah adik aku ni.. 


Baru-baru ni lepas raya aku gaduh ngn dia..huhuhuuu.. Adik, maafkan abg jan. Mungkin salah aku juga. Ada lar kesnya. Biasalah adik bradik bergaduh. Sebenarnya abg jan memerlukan sgt time tu dik.
Masa dia kecik-kecik dulu dia suka main kuda-kuda, Selalu naik atas belakang aku. Emm, adik punya pasal aku tak kisah. Abang sayang kamu adik. Sayang sangat-sangat. 

Adik, abg risau sangat pasal adik, pelajaran adik yang kian merosot. Abang dah bagi nasihat pada adik dulu. Kenapa adik tak nak dengar cakap abg. Lagi pun sekolah yang adik belajar sekarang tak sesuai untuk adik. Abg dah cakap dari awal lagi pada mak ayah. Jangan hantar ke sekolah tu, sebab abg tahu. abg dapat menilai. Apa pun adik, abg harap adik jadilah seorang yg berguna nanti, Jangan bagi mak ayh sedih pasal adik.

Sekarang abg jauh dik, abg keluar untuk mencari ilmu dik. Semua untuk mak ayh keluarga kita dan insan yg abang sayang. miss u b.

Aku sayang kamu adik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan