Pengikut

Rabu, 24 November 2010

Kekecewaan hari ini

Salam geng,, Lama benar ase tak mencoret-coret ni.huuuhhuuu
Pagi ini terasa nak mencoret entri pasal apa yang tengah ada kat dalam dada ni. Ase tak tenangn hati nie. 
Harapan bila dan luahkan ni, tenang lah sikit..

Pukul 2.30 pm nnt aku akan masuk exam. Hope succes sokmo. Minggu stdy week cukup lama.. 
Tak tau lah kalau tak dapat jawap lagi.

Semalam mak aku tepon.. Cakap pasal adk aku, dia buat hal lagi. Dah tak tau aku nak nasihat dia. 
Semua pasal awek dia. Story dia mcm ni. 

Adik aku ni diamanahkan oleh keluarga aku untuk jaga restauran.. hhmmm hhmmmm.. kedai makan sudah.
Yer, jg kedai makan kami. Pada awalnya baik je dia uruskan. Aku bantu2 lah sikit dalam bahagian akaun kedai. So skg aku sambung belajar. Tinggalkan dia uruskan semua. Awalnya ok, bila dah lama dan banyak duit, makin lupa diri.
Dia ada sorang awek ni. Cun lah jg. Tapi made in indon daaa.. Mak ayah aku cukup tak berkenan. Kerap sanagat dia tinggal kedai pegi jumpa awek dia. Tinggal kedai macam tu ja. Ni aku nak marah ni.

Aku nasihat mcm tu ja lah.. KaLau aku serIus btl nnt bergaduh plak, biasalah family aku. TRak boleh nak tegur.  Abes exam ni aku balik kampung, tau lah aku nak buat. 
DAH..
Abaikan tu dulu, cakap pasal kejap lagi.

EEEEEXXXXAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM..

Memang sangat benci dengan exam, coz bt aku neerrbbbbeesss.. Aku ada satu tabiat ni, tak blh ada tekanan. Bila ada tekanan aku jadi bercelaru. Tu masalah aku. 

AAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHH..... Tuhanku,, kau berkatilah doa2 aku Ya Allah. Aku hanba yg hina lagi lemah. Kurniakan aku kekuatan yang terbilang. 

SEMOGA AKU MENDAPAT RAHMATMU YANG LUAR BIASA SEBENTAR LAGI YA ALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan