Pengikut

Selasa, 9 November 2010

Subuh ini

Semalam aku tido lewat juga. dalam pukul 1am ase. 
Tapi pagi ni aku bgn awal. 5.48am. Ase mcm tido tak cukup, tapi badan ase segar semacam. Mata ja kulai, klipop-klipop.hahah..

Nak story, tak ada mood. Nak bt apa ya.
EEmmm.. dah dapat.
Pasal ayah aku.

Baru-baru ayah aku ada masukkan aku duit RM 700. Tapi sekali dah tersalah no akaun bank lah. Entah budak firuz mana pegawai bank tu cakap.
Banyak tu RM 700. iTU lah nak bayar yuran, umah sewa. Huhuhuhu..
Dah nak selesai masalah. ditambah pulak dengan masalah lain.



EEmmm.. Tulah masalahnya. Ayah aku ni kurang nampak sikit kalau nombor2 ni. Yelah.. Orang lama..
Tapi selalunya tak ada masalah.
No akaun tu mana entah abg aku ambil bg kat ayah aku.. Tapi memang aku ada tinggalkan no akaun tu kat umah. Tersalah ambil la tu. Ke tersalah tekan.

EEmm.. doa-doakan mudah2an duit tu dapat balik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan