Pengikut

Khamis, 17 Mac 2011

I'm seek

Aku nak lupakan dia. Tapi kenapa susah sangat. Macam2 dia dia dah buat pada aku.. 
Tapi aku tetap terima dia, coz aku terlalu sayangkan dia. Hampir 8 tahun aku bersama dia. Macam2 kenangan aku dengan dia. 
Dan hari ini aku telah berpisah dengan dia. Cuma kerana status aku dia tinggalkan aku. Ya, mmg aku tak layak bersama dia. Dia seorg cikgu. Aku cuma pengusaha kedai mkn. Mana la nak sama taraf. Dulu dia aku berjanji, apa pn yg berlaku, kami tetap akan bersama.
Tapi masa dah berubah. Dia pun dah berubah. Aku tetap aku yg dulu. 
Aku perlukan semangat tuk aku lupakan dia. Ya Allah. Berikan aku kekuatan ni Ya Allah.
Kau percepatkanlah tuk aku lupakan dia. Dia mudah tuk lupakan aku, tapi kenapa aku susah tuk lupakan dia Ya Allah. Sayang mmg lah syg, tapi jodoh pertemuan Allah yg tentukan. Aku doakan dia akan bertemu dengan org yg berstatus berpangkat seperti apa dia nak.

Aku pujuk hati ini, pujuk dan terus pujuk. Kalau dia tak perlukan aku, so aku juga tak perlukan dia. Hari aku cuba lari dari ingatan ni. Aku nak lupkan hg. Aku nak mulakan gaya hidup baru. Aku harap aku akan bertemu dengan seseorg yg blh menerima aku seadanya. Yg mahukan kesederhanaan tapi kebahagiaan memuncak.
Pertemukan aku dengan jodoh aku Ya Allah. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan