Pengikut

Sabtu, 22 Oktober 2011

Entri saj-saja

Tadi punya petang punya hari ini punya jam 3.30 petang ada wak 1 BOD,, 
Jap,, ni aku copypaste leader aku tulis, aku malas nak naip dah.haha

Pohon perhatian kpda Leader dan bakal leader Muhsinin Group dan Mohd Anuar Agency.
Jangan lupa esok Tarikh 22/10/11 di Hotel Sri Malaysia Alor Setar. Jam 3.00ptg
Sesi BOP & VVIP HAJJ oleh CMC Dr. Anuar .
Bawalah setiap org utk menyertai kita dn sokong aktiviti agency yg sanggup bersusah payah utk agent berjaya..
"Belajar menghargai utk dihargai"


Yg hadir dlm 30 org ja. tak lah ramai sgt bebanding kat SP yg ramai ramai ramai.. 

Terima Kasih kpda CMC DR. Anuar yg bersusah payah mengadakan BOP & TRAINING .. Tkasih jga pada LEADER2 & AGENT yg hadir brsma agent baru dn kerana menyokong program agency.. Nak berjaya xperlu di paksa.

So majlis berjalan dengan baik tadi. Banyak jg ilmu baru yang dapat,, toche2 cikgu Anuar,
JASAMU KU KENANG.
hhahaahahaha..
Aku harap 1 hari nnt dapat jadi mcm dia. Bayar duit kereta sahaja dah 10k. haha,, 
gaji dah 100k sebulan. Tolak cukai pe semua.
FFFUUHHHH... ttp kaya ma,
Harapan aku ini adalah hadiah tuk orang yg aku syg sgt2. 
Akan aku buktikan pada dia janji aku. Lantak orang nak cakap apa, tapi masa depan aku dan keluarga terletak kat tangan aku. ........ .....wlcm. haha..
tq2,, cau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan