Pengikut

Sabtu, 22 Oktober 2011

Hobi baru aku

Salam kunjunngan sahabat ke sini. Nak bagitau angin baru aku.
 Ni ha


MEMBINA BADAN.

Tapi tak nak lar jadi sampai mcm ni, buruk pulak aku nnt.hahaha..
Sebenarnya aku baru ja dlm hobi ni, pelan2 naik.haha

APA YANG MENDORONG AKU?
eemm.. 
Dulu aku agak gemok.. dah nak cecah 90kg.hahaha.. Itu lah bahaya orang bsukan yg lama benti. Badan terus naik dan naik.
Dulu masa zaman sekolah mmg aku kuat sukan.
Hoki, ping pong, takrow, sepak raga bulat, bola tampar, bola sepak, bola baling, tennis, fusal, semua aku sapu. Kalau kawan2 ajak gi bersukan.. peerrggghh.. cepat2 ja..
Lpas abes sekolah, dah kurang bersukan dah.Kerja ja banyak. Kerja pulak tk byk kuarkan peluh..
hahaahaha.. mau tak jadi belon..
So skg, alhamdulillah.. dah turun sikit.
Hasil diet dan pemakanan seimbang.... cewah..hahaha
Bila duk depan cermin dan tgk diri sendiri ase mcm blh jadi mcm ni.


hahaaha.. pic ni aku copy ja.. walaupun tak leh sampai mcm ni, nmpk iras2 pun ok dah.hahaha..
...aku.pumya.log.aku.punya.suka...

So lepas ni entri aku banyak huraikan tntg bina badan la.
Alllaarrr,, copy&paste ja. hahaa.. senangkan.
Juz ilmu tuk diri sendiri. Tak salah kan.
Kalau sahabat2 'man' nak tambah2 sikit2 ilmu pun boleh.
Jom pakat jalani kehidupan lebih sihat.

'MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN '

kuang33x.. hahaha.. 
Budget aku 6 bulan la. coz aku bukan kurus.
Alang-alang kalau pakai seluar jeans nmpk mcm ni pun dah ok,hahaha

berusaha aku berusaha

OK, aku cau dlu. 
Nanti entry aku tntg asas-asas bina badan.





  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan