Pengikut

Selasa, 22 November 2011

Boleh ke tak? Boleh ke tak?

Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?Boleh ke tak?
Aku berjaya dalam dunia takaful.

Aku nak jadi mcm cikgu anuar.. 140k gji dia 1 bulan. Kalah tiarap abes semua yg duk keja kat kementerian.. 
Gaji PM pun dgr baru2 ni kurang pasti 40k mcm tu. 
Pasti berjaya..

Apa masalahnya?
Coz leader aku mcm tak jalankan tugas dia ja..
Aku pulak kena dapatkan bantuan orang lain. Adoiii.. Tapi tak apa.. Azam msh tggi coz nak capaikan sesuatu yg aku impikan.. Harap semua berjalan dengan lancar..
Gugup masih ada.. nak jmpa client.
Client biasa2 ok laaa.. Mai yg terer dan byk songeh tu,,,hahaha
Kesabaran yg kuat diperlukan di sini. 

2 ulasan:

  1. dimana ada kemahuan disitu ada jalan kan

    BalasPadam
  2. tq axoera,, selalu doakan tuk sya,huhuhu

    BalasPadam